Wednesday, January 30, 2008

jan29,2008




20 comments:

  1. yeah, murag 5 year old. nindut na shag name, canyon. oh, asa ka anang pangalana?

    ReplyDelete
  2. hala i hook up ko hahahahhaa

    ReplyDelete
  3. as in na crush ko niya.. jakathra and canyon.. di ra ko malain..

    ReplyDelete
  4. hahahahahahaha. di nako malain sest. hahahahahaha. ;p

    ReplyDelete
  5. tl jane: "abaaaa. that's handsome." :)

    ReplyDelete
  6. tl jane: "basi makit-an ni.... at ... "

    promise. cya nagreact first. lol

    ReplyDelete
  7. murag kamo ra lagi sa pix. hmmmmmmmm =p gwapo mama. :)

    ReplyDelete
  8. hahahaha. hot item. naa mas gwapo i'll show you the pics when am home. pero supah stranger. sayang. wala nko giask ang email address and he lives faaaaaaaaaar. so kevs. kani sha, ako classmate. but, bonggacious ni gang cuz kabalo ia daddy magmake ug beer. soooo lingaw davah, kun sa pinas sha sa ila ta balay mag-inom. libre. hahahaha.

    ReplyDelete
  9. igna sya nangayo ko iya email add haahaaa

    ReplyDelete
  10. i can give it to you kaso gheng di mi close. afaks lang ning picture. hahahahahaha.

    ReplyDelete
  11. aguy.. sagdi lang di mu close.. kami nalang mag close hehehehe

    ReplyDelete
  12. oo sige. pm you his email. eask sa nkow unsa gheng. ;p

    ReplyDelete
  13. hala nindot muhimo og beer! hehehehe.
    unsai family name ana niya? aw, inig abot nalng nmo, hehehehe

    ReplyDelete
  14. oo. ako kabalo pko ako family name na gimurder nila. gedoreeyow daw.

    ReplyDelete
  15. hehehe inta2x bah! unsa kahag kita duha dra noh? eslowyow sad ko. translate "slow you?" lol..

    ReplyDelete
  16. at marunong kang magreply? at hindi kita contact. hahahahahaha. mr. bean.

    ReplyDelete

fallen rain. (: