Wednesday, February 6, 2008

kafaetch.....

akoa caller kay di pasakyun sa eflen kay naa snowstorm or storm chuva sa chicago, wala gitagaan bago na flight, if mejo bright ni ang amo system, sayun ra ibalik ang kwarta sa taw or pangitaan pa agi namaka fly fly the butterfly sha next week. kahold sha for abt 1 hour na, ako fod nakahold cuz gahuwat ko sa ako helpdesk like forever. kahilakon nako chinsansoo cuz sakit na kaau ako bladder. faeta aning kinabuhia. bow.

tas ganiha naa mahadera na caller. tanang requests in the world ba naman ipasend sa hotel. magdala nalang sha ng bahay niya or zoo if gusto nya naa ia animels and microwave sa hotel. harhar.

undangan. sayang ako gipagwapa tahday.

2 comments:

  1. kaluoy sa woosh... ana jud nang life mam.

    ReplyDelete
  2. kaye. congrats sa baby gang. sorry wala judko nakacongratulate nimo. ;p

    ReplyDelete

fallen rain. (: