Thursday, October 11, 2007

again




backgrounds from glitter-graphics. ü

11 comments:

  1. murag ako ♥ karon.. naga float...

    ReplyDelete
  2. and whyness? care to share?

    ReplyDelete
  3. ay gikan ko drama2.. ako gibulagan ang BF gahapon kay nagpapansin nasad ko.. nabusy sa iya duha ka banda.. nalain ko shempre.. ako ay isang lioness na dapat himas himason from time to time noh? so, sa pag bulag jud dayon nako.. Ü

    ReplyDelete
  4. yati. abi nko kay joker raka magdrama. hahaha. true to life as a person diay sest. tama rajud magbantay tah cuz kung mastroke tah, naa magparty. tas atoh party kay solemn tas coffee and biscuits ang eserve. dika malain ana sest?

    ReplyDelete
  5. sest, malain ko.. pag ilubong ko kay parehas bya sa akong lolo. moslem rites, mare..
    ako pa nimo, mag drama nasad ka aron mu undang na na drama ang russian ahahaahaha sa makauna ra jud na, sest.. promise. ahhaahhaaahhaa

    ReplyDelete
  6. ay so true. sa ilonggo pa, pataasay dungan. meaning, sa mauna lang mang shock. haha.

    ReplyDelete
  7. heheheehehee meaning na unhan ka, sest?

    ReplyDelete
  8. charing.. pero love nimo hahahaha

    ReplyDelete
  9. crush lang sest oi. hahaha. yati. ang stroke. diko macarry.

    ReplyDelete
  10. hhehehehehehe mao. sige nalang ko maghinumdum ana aron di ko ma stroke.. heheehehe

    ReplyDelete

fallen rain. (: