Thursday, July 26, 2007

oh my.




nikadang ko to work. 7/27/2007

22 comments:

  1. kumpleto na
    kadang
    ungo
    buang
    ataya sa ako hacienda oi.

    ReplyDelete
  2. ug nganu walay rustan's diri man gud.

    ReplyDelete
  3. ako-a purple kadang! hehe.

    ReplyDelete
  4. nice noh? pro kun magbaktas tah?! unsaon man uiee? hmnn...

    ReplyDelete
  5. mamatay kog varicose mare. haha.

    ReplyDelete
  6. cge lang, naa nman tambal pra varicose veins, bahala nalng basta lami gyapon tan-awon ang feet aning mga sapatosa, lol... but on second thought, magtsinelas nlang jud tah raey-na uiee... hahaha ^_^

    ReplyDelete
  7. yeah naa koy mga heels diri gi abog nalang kay haller!? mo bikog ako legs inig ka gabie after using it oi.. mas nindot ra jud mag tsinelas :D

    ReplyDelete
  8. correct na may check mong duha!
    pero tawn, sa amo sweatshop mejo laysyo. kenahanglan mag dress up ug sa dihang bawals na mag tsinelas. so may nalang hantud 3 pairs ra ko sa havs. ug di nako mangandoy ug ipenema ug uban uban pa cuz di nako masuot sa work pagdress down days.. hello sneakers nako run.. pero makahelp ang sneakers cuz maka dagan ko pagginagukod ko sa mga drunks sa amo kanto. bow.

    ReplyDelete
  9. bitaw sa... cge lang, nice man imo shoes... love it!

    ReplyDelete
  10. cee alive. indi magresign.

    ReplyDelete
  11. asa ni mai? hala. love.

    ReplyDelete
  12. bitaw sa akong pagkatambuk? awwwwwwwwwww. hahaha..
    --
    oo kadang oh, kadang!

    ReplyDelete
  13. heller! pa ibogon tikaw sa ako culte femme ha.. wait.. =p

    ReplyDelete
  14. naa na.. hehehehee tan.awa

    ReplyDelete

fallen rain. (: