Tuesday, November 14, 2006

OGG


Gugma'ng gi Atay ---gahilak ko'g hawa cebu tungod aning kantaha. ahak.paetch.
The Ambassadors

Kung ikaw masayod
Paminawon mo
Kay kung pananglit
Yam-iran mo
Mga panompa'og
Pasalig ko

Ug kung ugali'ng
Kalit ka'ng mobiya
Di ko kapogyan
Mualog ning mga luha
Kay ikaw ako'ng himaya
Handomon ko matag karon ug unya
Ikaw langit og yuta
Ako'ng pinangga


Unya mihabol ang ka-ngit2x
Nga giduyugan sa... ulan
Ug sa kalit lang nahanaw
Ang bidlisyo sa adlaw
Oh kahag sa imong panagway
Nga naulipon sa gugma'ng gi atay
Inday paminawa taos ko'ng gugma
Na kanimo ako'ng igasa
Dili ko man mahatag ang tanang bahandi
'ning kalibotan apan inday
Dungga intawn, ang aalaot nga naulipon
Sa gugma'ng giatay

5 comments:

  1. hala nalingaw ko ani, bisdak kaau oi. pero question lang..unsa meaning sa bahandi? =P

    ReplyDelete
  2. bahandi is wealth. hahahaha. am sooo cebuano nah.

    ReplyDelete
  3. ay mao ba..wa jud ko kabalo ana. haha! bisdak!

    ReplyDelete
  4. this is a good song but nothing beat bakakon, liar, evil jud. :P

    ReplyDelete
  5. hahaha. nakahilak man gud ko aning kantaha paghawa nku cebu. hugs you guys.

    ReplyDelete

fallen rain. (: