Monday, December 18, 2006

scrooge.bisaya version.


Mustorya nalang ko bisaya para mas tarong. When I thought gi-eat nako sa Christmas scrooge cuz wala ko ganahi makakita ug makastorya ug taw kay ang ending nko magsige hilak hilak, ang amaw na reminder sako sa-kit ug gibati na faetch kay naa ra diay sa ubos sako balay gabii, nag-yosi tapad sa ia sakyanan, ug nisulti naa daw sya, mag wake up na daw ko kay kuyog daw ko niya padung work, ana ko niya wala ko work kay ako shift buntag na…ana xa ai, ana ko sulod nalang sa gate kay muyawyaw najud ko sako gibati, ana ko niya na unta if manigarilyo ka diri sa amo mudoorbell nalang ka ug unta ingni pod ko if naa ka sa ilalum ug gifigure out pa namu unsa ang ia iparing na number, ana sya 205 man cguro, diba logical? Mao toh ia pangutana ug ni gunyt naxa... Ana ko niya wako ganahi makita sya sa work kay gasakit jud ko. Ana sya ahay. Mao ratoh.  Nakatawa nalang ko nako. Siguro, angatch jud ako pagkatao.


 


 

No comments:

Post a Comment

fallen rain. (: