Friday, May 18, 2007

the prettiest guy television created ♥






isn't he love?

11 comments:

  1. ayyyyyyy!!! hahahahahahhahahaa mao na sya wallpaper sa amo computers didto sa ga koreana2 pa ko =p

    ReplyDelete
  2. he is love.. peste kaila kang katong guy sa vonage kat? katoh hambugero gud na naga duwa basketball? kanawng niya keeu!

    ReplyDelete
  3. ayyyy hahahahahhaa nge. hambugero bitaw jud to siya =p

    ReplyDelete
  4. kaila ka? mao nasad ang maling akala nako.. dili nko magmaling akala mare..

    ReplyDelete
  5. nalimot ko iya ngalan pero kanawong jud nuon sila.. =p mangutana nya ko sa mga taga v o n a g e =p

    ReplyDelete
  6. wafo wafo as in! hehehe

    ReplyDelete
  7. mashare ko cya cee.. hahaha..

    ReplyDelete
  8. hoy mai.. ang ang magkacrush ko'g amerikano.. dili mi mabagay!

    ReplyDelete
  9. cuteness jud xa chayong sa?

    ReplyDelete

fallen rain. (: